Vesi meie ümber - keemilised ja füüsikalised uuringud
Tutvume vee ja veeringega nii looduses kui ka laboris. Käsitleme teemasid Vee keemilised ja füüsikalised omadused. Veeringe. Vesi kui elukeskkond erinevatele elusorganismidele. Vee sisaldus elusorganismides sh inimeses, Maal ja Universumis. Leiame vett kõikjalt ja mõistame kui eriline aine on meie igapäevane vesi.
Sihtgrupp 9. klassi õpilased Grupi suurus kuni 24 õpilast Aeg 1,5-2 tundi Toimumisaeg aastaringselt Toimumiskoht tellija koolis Hind 100 € / grupp + transpordikulu 0,45 €/km |
Seos õppekavaga
PK bioloogia Ökoloogia ja keskkonnakaitse; Taimede tunnused ja eluprotsessid
PK geograafia Teema Veestik.
PK keemia Teema Hapnik ja vesinik; Oksiidid
Läbiv teema „Keskkond ja jätkusuutlik areng”
Eesmärgid
Õpilane:
1) seostab loodusteaduslikke teoreetilisi teadmisi igapäevaeluga;
3) planeerib, teeb ja analüüsib loodusteaduslikke uuringuid;
4) kasutab tehnoloogiavahendeid;
5) lahendab ülesandeid, rakendades selleks loodusteaduslikku meetodit;
6) suhtub vastutustundlikult elukeskkonda.
Sisu
Veeteemaline esitlus ja film
Veeproovide analüüs ja laboritööd
Kokkuvõte ja tagasiside
Õppematerjalid, vahendid
RMK Sagadi looduskooli vahendid (Vernier LabQuest andmekogujad ja sensorid, veekeemia komplekt)
Töölehed
Veeproovid