Inimese füsioloogia 8.-9.klass
Nosce te ipsum - tunne iseennast! Õpime tundma ja tunnetama, kuidas keha erinevad elundkonnad teevad koostööd. Uurime inimese füsioloogiliste näitajate seost treenitusega ja organismi terviklikkust.Sihtgrupp 8. - 9. klass
Grupi suurus kuni 25 õpilast
Aeg 1,5 – 2 tundi
Toimumisaeg aastaringselt
Toimumispaik koolis
Hind 100 € / grupp + transpordikulu 0,45 €/km
Seos õppekavaga
PK bioloogia teema „Inimese elundkonnad“
PK bioloogia teema „Vereringe“
PK bioloogia teema „Hingamine“
PK bioloogia teema „Talitluste regulatsioon“
PK keemia teema „Happed ja alused“
Läbiv teema „Keskkond ja jätkusuutlik areng”
Eesmärgid
Õpilane:
1) huvitub inimeses toimuvatest nähtustest ja protsessidest,
2) planeerib, teeb ja analüüsib loodusteaduslikke uuringuid,
3) analüüsib treeningu mõju hingamiselundkonnale,
4) selgitab treeningu mõju vereringeelundkonnale,
5) analüüsib naha ehituse ja talitluse kooskõla
6) kasutab kaasaegseid mõõtevahendeid,
7) suhtub vastutustundlikult elukeskkonda.
Sisu
Tegevused rühmas
Praktiliste tööde planeerimine ja teostamine
Andmete kogumine ja analüüsimine
Järeldused
Teemade kokkuvõte
Tagasiside
Õppematerjalid, vahendid
RMK Sagadi looduskooli katsevahendid.
Vernier LabQuest andmekogujad ja sensorid.
Töölehed