Vesi meie ümber - keemilised ja füüsikalised uuringud
Käsitleme teemasid Vee keemilised ja füüsikalised omadused. Veeringe. Vesi kui elukeskkond erinevatele elusorganismidele. Vee sisaldus elusorganismides sh inimeses, Maal ja Universumis. Leiame vett kõikjalt ja mõistame kui eriline aine on meie igapäevane vesi.
Sihtgrupp gümnaasiumiõpilased Grupi suurus kuni 24 õpilast Aeg 1,5 - 2 tundi Toimumisaeg aastaringselt Toimumispaik koolis Hind 80 € / grupp |
Seos õppekavaga
PK bioloogia Ökoloogia ja keskkonnakaitse; Taimede tunnused ja eluprotsessid
PK geograafia Teema Veestik.
PK keemia Teema Hapnik ja vesinik; Oksiidid
Läbiv teema „Keskkond ja jätkusuutlik areng”
Eesmärgid
Õpilane:
1) seostab loodusteaduslikke teoreetilisi teadmisi igapäevaeluga;
3) planeerib, teeb ja analüüsib loodusteaduslikke uuringuid;
4) kasutab tehnoloogiavahendeid;
5) lahendab ülesandeid, rakendades selleks loodusteaduslikku meetodit;
6) suhtub vastutustundlikult elukeskkonda.
Sisu
Sissejuhatus
- Tutvumine, kodukord
- Rühmade moodustamine
- Veeteemaline esitlus ja film
Tegevused rühmades
- Veeteemaline esitlus ja film
- Veeproovide analüüs ja laboritööd
Kokkuvõte
1. Kokkuvõte ja tagasiside
Õppematerjalid, vahendid
1. RMK Sagadi looduskooli vahendid
a. Vernier LabQuest andmekogujad ja sensorid
b. Veekeemia komplekt
2. Töölehed
3. Veeproovid